Write your own review
  • Only registered users can write reviews
  • Bad
  • Excellent
Existing reviews
Bass rig
A friend gave me this speaker cuz I needed a cabinet. Turned out the speaker was ok. A broken solder connection. Y'all might want look at that mtx guys. Anyway, I set my Hughes and Kettner on top of it and plugged it all up and thunked on it. Yeah man. I'm jamming in a live band. All the bass we need for jamming around here.
Guest | 1/11/2015 10:55 PM
Was this review helpful? Yes No (0/0)
If you like to Jam, Buy them !
these are not meant for television/surround sound, etc, these are as it says, LOUD SPEAKERS,they are meant to JAM out ,and that they do,considering your amplifier will push them enough. my sony 2 channel 135 WPC reciever isnt close to giving these speakers what they desire to really Rock, altho my wife will say different considering my mancave is 150 feet from our house and only on 30 volume, she overhears my music to the tv lol. volume at best with reciever is at 55, and thats very loud LOL, cant wait to get a stronger power source to really push them !
Guest | 1/8/2015 12:29 PM
Was this review helpful? Yes No (0/0)
As a home audio
i have this in my living room as part of my home audio and they are excelent for movies to, great fidelity and bass power when its needed. Totally recomend this for  a DSP/THX experience.
Guest | 5/5/2014 8:46 AM
Was this review helpful? Yes No (1/2)